Diciembre 2019

Sari banaketen lehiaketa solidarioa

Fecha: 13/12/2019
Lugar: Santutxuko Udaltegian

“Arraina edo kanabera” izenburua duen marrazki eta kontaketa laburren lehiaketaren, GIH 2, sarien emate-ekitaldira gonbidatu nahi zaituztegu. Bertan udalerri ezberdinetako 11 ikastetxe publiko eta pribatuetako LHko 1.tik Batxilergoko 2.erarteko ikasleek parte hartu dute, guztira 374 parte-hartzaileekin, euskaraz eta gazteleraz.

Epaimahaia 5 pertsonek osatzen dute: lehiaketaren gaiarekin erlazioa daukaten gizarte-erakundeetako 3 ordezkarik (Manos Unidas, Gosearen Aurkako Ekintza eta Bizkaiko Elikagaien Bankua), Aingeru Epaltza idazleak eta Fundazioaren Patronatuko kide batek. Beren neutraltasuna mantentzeko ez dituzte parte-hartzaileen ikastetxeak ezagutzen.

Ekitaldi hau datorren abenduaren 13an, ostirala, 18:00etan Santutxuko Udaltegian egingo da (Remigio Gandasegi kalea, 6. Santutxuko metroaren geltokia, Karmeloko irteera).

Eskerrik asko guztioi parte hartzeagatik

Zuen zain egongo gara !!